29 april 2010

Pust

Har faktiskt inget vettigt att skriva om just nu därför är det så långt mellan gångerna. Känner mig som en urvriden skurtrasa och då är jag inte sjuk utan fruktansvärt deppig. Kommer och går under dagarna. Ena sekunden gråter jag bara och nästa sekund är jag arg. Ska man känna sig såhär eller?? Vet inte riktigt vad detta beror på men en bidragande orsak kan ju vara att jag är så jävla spyless på att gå hemma. Ringer runt överallt och försöker få mig en praktik men det blir nej överallt eftersom vi är så nära sommaren nu. Så nu har jag gett upp orkar inte få ett nej till. Får hoppas att det blir varmare nu fort så det går att börja måla snart här hemma då har jag ju det som måste göras. Visst nog har jag alltid huset att städa men hittar ingen motivation till det just nu. Hoppas att det blir bättre när sommaren knackar på dörren. För inte orkar jag må så här nå länge till.


Inga kommentarer: