25 april 2010

Någonting hände

Tror man fick sig någon skada igår på bodaborg. Dock inte en fysisk utan en psykisk :o) igår kväll så gick det upp nåt litet ljus då och då att så kanske man skulle ha gjort i den cellen och varför provade vi inte den varianten i den cellen. Jag och sebban var i samma lag och han har tänkt ungefär samma som mig. Jag var på väg att berätta hur vi skulle ha gjort i banken men innan jag hann säga ett ord så sa han exakt det jag tänkte på. Det är lätt att vara efterklok. Nu vill vi alla dit igen och testa. Men vi får hålla oss till tåls ett tag till.

Idag blir det fotboll. Jag ska med sebban på match i älvsbyn och där hoppas vi på vinst. Dom möttes två gånger ifjol och fick varsin vinst då. Hoppas det är varmare på denna match än den vi var på i fredagskväll. Då höll jag rent av på att frysa ihjäl. Och inte blev det nå bättre när det blev förlust heller. Men idag verkar det ju bli hyfsat väder.

Inga kommentarer: