12 april 2010

Mycket snorig son

Blev som jag befarade idag. Har en snorig liten son hemma. Fattar inte när detta ska ge sig. Har vi inte haft nog många baciller nu. Tydligen inte. Det är full rulle på honom. Sitter inte stilla många sekunder men snoret bara rinner oavbrutet. Får hoppas att det inte blir nåt mer. Han har haft en väldigt dålig natt. Kring två så bestämde han sig för att nu ska jag stiga upp men när han har med mamma att göra så måste han för det mesta se sig besegrad. Inte fasiken ska man kliva upp mitt i natten så efter många om och men så fick jag honom till att sova igen.


Magnus kommer idag att få ta en liten längre lunch så jag hinner in och göra det som jag har planerat i stan. Förhoppningsvis får jag klart med en praktikplats idag. Var i kontakt med denna butik före påsk och idag ska jag dit och träffa dom och förhoppningsvis så får jag praktisera där ett tag så jag får komma mig ut och göra nåt och får lite nya referenser som jag kan använda mig av i mitt fortsatta jobbsök. Ni får hålla tummarna för mig.


Inga kommentarer: