13 april 2010

Ger inte upp

Gick väl inte riktigt som jag tänkt mig igår. Fick mig ingen praktik. Möjligtvis till hösten men vill ha en NU!!! Men kan inte hänga läpp för det. Har idag varit i kontakt med ett annat företag som jag ska och träffa imorgon. Dom hade redan praktikanter gissningsvis från gymnasiet. Han tyckte det var bra att jag inte var för ung. För dom har mest haft unga praktikanter. Tur man har åldern på sin sida ibland i alla fall.

Marcus är då på dagis idag han var nog inte så sjuk igår. Klättrade för det mesta på väggarna och var sur för att han inte fick gå ut och cykla så idag blev det dagis och jag fick en överlycklig son. Gillar verkligen att vara där. Saknade sin kompis "J" dom blev helt tokiga när dom såg varandra.

Matilda har haft mindre kul idag och har varit hos tandläkaren. Hon har sedan tidigare tandläkarbesök fått skräck för dessa ställen. Hon har ju varit och dragit ut två tänder för inte så länge sedan och det gjorde ont och hon bara ligger och skakar när hon är där. Idag var det bara en undersökning men hon måste dit på torsdag igen och slipa till en tand så att en annan får plats. Hon har lite trångt i munnen. Får se hur det går men det ska nog lösa sig förhoppningsvis. I övrigt så hade jättefina tänder fick bara order på att vara lite mer noga med tandborstningen.



Inga kommentarer: