21 april 2010

Händer inte så mycket intressant just nu


Detta är en väldigt hektisk vecka men finns ändå inte så mycket att skriva om. Det är fotboll för hela slanten. Har bara lördag fotbollsfri och då ska vi förhoppningsvis komma oss iväg på bodaborg i skellefteå. Vi ställde ju in det förra gången pga att vi låg i vattkoppor. Bara hoppas att ingen blir sjuk denna gång. Vi är ju 15 st och risken finns ju att någon åker dit på nåt men det är bara att hoppas. En liten förkylning eller dyl ska man nog klara av att fara med. Men blir det värre så vette tusan vad som händer. Men just nu tror jag alla är hyfsat friska.
Längtar lite smått tills denna vecka är över om jag ska vara ärlig för idag och imorgon måste jag dra med mig hela barnaskaran på fotbollsträningarna. Och det är ju ingen lek. Marcus brukar inte vara så sammarbetsvillig. Som tur är så är det utomhusträning och då går det lite lättare. Mer yter och inga hemska trappor som mamma ska vara rädd att dom ramlar i. Vi får väl ta oss en promenad för att fördriva tiden.

Under dagen idag så ska jag fara och hälsa på min morfar som jag inte träffat på ett tag. Hade ju tänkt baka lite bullar åt honom och ta med men det har jag inte hunnit. Får ställa mig och göra det till veckan och fara förbi med dom då.

Ha en varm och solig vårdag allihopa.


2 kommentarer:

catrin sa...

kom förbi på jobbet med en påse också vet ja

Jenkizen sa...

Catrin du får kika förbi någon dag efter jobbet och fika