07 april 2010

Bubblig

Verkligheten hinner i kapp mig. Känner att jag just nu får sota efter helgens alla godsaker som man proppat i sig. Min mage håller på att göra uppror. Så nu blir det sliskförbud för mig ett bra tag framöver så min stackars mage får återgå till det normala igen. Den är ju inte van att äta chips och godis fyra dagar i rad.
Felicia är också lite sliten efter helgen. Dock har det gått över i magen men hon har jätteont i halsen. Får se om hon åker på halsfluss eller vad det är hon har. Hade ju hoppats på att vi inte skulle få några mer baciller i detta hus men inte verkar vi klara oss från det. Till helgen tror jag att vi ska ta en riktigt myshelg med familjen bara göra ingenting. Kanske tar vi och spelar lite spel. Måste ju tjuvträna lite plump och och chicago tills nästa påsk.


Inga kommentarer: