04 september 2010

Mamma Fest

Igår så hade vi en liten mammafest här hemma hos mig. Gott att dricka och äta, kluriga uppdrag och supertrevligt sällskap var vad kvällen bjöd på. Kan ju inte bli annat än bra med ett härligt gäng med mammor. Män och barn fick hålla sig borta för nu var det vi kvinnor som skulle festa lös lite.

Blev en hel del cider för mig igår och det kändes när jag skulle gå och lägga mig. Sängen ville inte riktigt stå stilla till en början.

Imorgon blir det att lägga lite pussel för att få dagen att gå ihop. Skulle egentligen behövt klona mig i tre men det går ju tyvärr inte. Blir att portionera ut barnen. Marcus och Matilda kommer att fara och vara hos Mormor och Morfar. Felicia ska vara hos Tandlundarna och Sebban följer med mig. Eller snarare jag som följer med honom. Han ska iväg till Arvidsjaur och spela match.




Inga kommentarer: