06 september 2010

Hade hoppats på en lugn kväll

Har sett fram emot en myskväll här hemma. Kanske den enda denna vecka där jag inte skulle behöva köra på någon träning eller match. Men istället kommer Matilda hem med en lite försenad lapp som hon glömt lämna till mig där det stod att det är föräldramöte ikväll. Hade ju täkt fixa denna vecka själv utan att ringa in mamma eftersom hon har haft barnen nästan hela helgen men det sket sig redan på måndagen. Jaja inget att göra åt är ju glad att jag har henne så jag kan fara på mötet. Resten av veckan ska vi nog klara sen hoppas jag.

Har nu på eftermiddagen hunnit färga Matildas hår. Hon har länge surrat om att hon inte vill vara blondin längre. Så jag gjorde det lite mörkare. Lämnade lite av hennes riktiga färg så hon fick sig slingor. Hon blev ganska så nöjd. Ville ha det lite mörkare men nu får det vara så här ett tag så får vi se om det blir mörkare nästa gång får se hur vi gör då.

Före

Efter

Inga kommentarer: