10 juli 2010

Slöardag med värk

Har inte gjort många knop idag. Nu börjar jag faktiskt att få lite värk i handen det har jag inte haft tidigare men läkaren sa att jag skulle få jätteont efter någon dag men jag hoppas ju att han har fel och att det inte blir mer än så här för det är inte lätt att vara utan högerhanden. Hade ju hoppats att jag skulle slippa diska nu när jag är lite handikappad men inte slapp jag det. Vill ju ha det gjort så fort som möjligt. Klarar inte av att se det stå kvar på diskbänken och när det inte försvann av sig själv så var jag tvungen att hugga i. Var bara att ta på sig en plasthanske och börja diska.

Har Matilda på vift ikväll hon ska sova hos en kompis och det är så obehagligt tyst i huset. Spelar ingen roll vem som åker bort så blir det betydligt tystare i huset.

Nu blir det soffmys med barnen och lite lördagsgodis


Inga kommentarer: