03 juli 2010

Hyfsat lugn dag idag

Kanske får vi njuta lite av summer games idag när det inte är lika hektiskt och har jag tur så kanske jag hinner in en sväng på kyrkmarknaden. Var två år sen jag var dit. Skulle behöva mig en ny börs och min förhoppning är ju att jag hittar mig en där.
Verkar som om vi "bara" har fyra matcher idag. Sebban och Felicia har varsin medans Matilda har två. Och det blir bara 2.5 timmars arbete på solanderskolan sen så är vi färdiga där för i år, skönt.

Idag hinner nog barnen ta det lugnt ett tag och bada och slappa lite i poolen. Vi har äntligen fått igång solfångarna så vi hade värmerekord i poolen igår. Behagliga 27 grader. Till och med jag skulle ju kunna tänka mig att hoppa ner. Idag verkar det inte bli lika mycket sol så då är det ju inte lika varmt men barnen tvekar ändå inte att hoppa i.

Nu ska vi göra oss klara för att fara in till stan en sväng för lite matcher.


Inga kommentarer: