03 juli 2010

Kvartsfinal

Matildas lag har idag spelat sig till en kvartsfinal. Så det blir upp tidigt imorgon för 8.15 är det samling. Nu ska jag äntligen få komma mig iväg igen och se matilda spela. Har ju bara hunnit se en av fyra möjliga matcher.
Felicia förlorade sin match idag mot Piteå IF så vi får hoppas på en vinst för dom imorgon.
Sebastian spelade mot ett norskt lag idag också och det slutade tyvärr med en förlust. Dom spelade tyvärr ett spel som inte alls passade oss. Vi vill rulla boll inom laget och dom gjorde bara långbollar. Imorgon är det ännu ett norskt lag som står som motståndare och då hoppas vi på helgen första vinst.

Har nu jobbat klart för denna helg och det känns jävligt skönt om jag ska vara ärlig. Nu behöver man bara sikta in sig på fotbollen. Förhoppningsvis blir det många matcher för matilda imorgon. Vill ju ha dom ända till finalen ju.

Nu ska jag sätta mig i soffan och lägga upp fötterna på soffbordet och bara göra ingenting fy vad härligt det blir.


Inga kommentarer: