02 juli 2010

Lägesrapport

Min hjärna kokar just nu. Känner att jag har haft noll koll på läget idag. Vill ju inte glömma någon match eller att missa nåt arbetspass.
Har nyss kommit hem men snart är jag på väg ut igen. Väntar bara på att magnus ska komma hem så jag kan fara iväg igen på lite mer fotboll. 22.00 har vi samling till sebbans fotbollsmatch som börjar 23.00. Då hoppas vi på en vinst.
Har varit några matcher idag för barnen och det har slutat med både vinster och förluster. Felicia var först ut mot MSSK. Dom började matchen jättebra och tog ledningen med 2-0 men sen vet jag inte vad som hände. Matchen bara rusade iväg och innan slutsignalen gick så hade MSSK vunnit med 9-2. Felicia har även spelet en match ikväll som tyvärr också slutade med förlust. Kunde inte se den matchen men om man ska tro magnus så var det en orättvis förlust.
Sebastian har spelat en match än så länge idag och den var mot Lira. Dom var inte alls med i början, var alltid tvåa på bollen men sen i andra kom dom ikapp spelmässigt men tyvärr inte målmässigt och det blev en förlust med 1-3.
För Matildas lag går det jättebra för. Dom har spelat två matcher idag och båda har slutat i ganska så klara segrar. Den ena med 5-2 och den andra med 3-1 och dom är nu färdig för 1/8-final.

Vi har även hunnit med och jobba 10 timmar på solanderskolan idag eller jag har jobbat fem och magnus skulle också jobba fem men det tog stopp efter tre då klantade han till det och klämde sig i ett finger och var tvungen att fara till vårdcentralen och få det limmat. Ja det ska vara karlar till att göra nåt sånt.

Känner mig mör och väldigt trött just nu och skulle vilja gå och sova men inte går det ska ta och ladda upp inför kommande kvällsmatch då vi ska spöa norrmännen :)

Ha det gött


2 kommentarer:

catrin sa...

vad lyckade han klämma sig på då.

Anonym sa...

Dom gör då vad som helst för att slippa jobb;-)
// Mariana