02 juli 2010

Jäsp!!!!

Idag är man trött men det är nog inte nåt mot för vad jag kommer att vara imorgon. Är en fullspäckad dag detta som kommer att hålla på till efter midnatt. Ska strax iväg och titta på felicias första match som börjar kl 8. Sen så hinner jag hem en snabbis innan det bär iväg igen. Då är det dax för sebastians och matildas första matcher. Direkt efter det så blir det att jobba några timmar på solanderskolan. Missar då tyvärr matilda och felicias andra matcher. Trist men tyvärr inget att göra åt. Slutar jobba 20.00 och hade väl hoppats då att jag skulle få fara hem och lägga mig isäng men det blir bara hem och vända sen bär det iväg på fotboll. Sebban har sin andra match kl 23.00 gissa om man kommer vara helt död innan man kommer sig isäng ikväll. Eller snarare inatt. Och inte är det ju så att man får sig någon sovmorgon imorgon heller för felicia har match imorgon 09.30. Detta är en underbart rolig helg men även duktigt jobbig. Man längtar till den men tycker även det är skönt när det är över.

Ha en trevlig och solig dag allihopa för det ska då jag ha.


Inga kommentarer: