01 februari 2010

Snö, Snö och åter Snö

Nu tycker jag verkligen att det får räcka med snö. Tycker ju om vintern men någon måtta får det ju ändå vara. Kommer sig ju knappt fram när man ska vara ute. Bilen är alltid översnöad när man ska ha den. "Min" bil är ju alltid snöig eftersom den är för stor att köra in i garaget. Blev faktist avtinad i helgen när mor och far hade den. Då fick den stå i garaget uppe i edviks där den får plats. Men vad gör väl det nu. Bilen är ju översnöad igen.

I lördags så hade felicia badkalas i hortlax och det tyckte hon var super roligt. Hon var lite nervös innan kalaset att vi skulle vara tvungen att ställa in det. På fredagskvällen så hade hon drygt 38 grader i feber och var ganska så hängig. Hon sov nästan inget den natten. Hon var så orolig att det inte skulle bli kalas. På lördagsmorgonen så låg tempen på 37,6 och hon kunde pusta ut lite men var fortfarande orolig. Tror hon hann kolla febern mist 50 gånger innan vi kom oss iväg till kalaset. Hon ville kolla så det inte gick åt fel håll men hon hade tur och det blev inge mer feber för henne. Kalaset blev superlyckat. Alla barnen badade och hade roligt.

Efter kalaset så hade Magnus och Sebastian bråttom hem eftersom Luleå och Skelleftå drabbades samman. Själv hade jag inte lika bråttom. För jag befarade ju att skellefteå skulle vinna och så rätt jag hade. Nu måste Luleå ta och skärpa sig för att överhuvudtaget komma sig till slutspel.


Inga kommentarer: