06 februari 2010

Män som hatar kvinnor

Det blev en filmkväll ikväll. Jag, Magnus och sebban har sett män som hatar kvinnor. Och jag tycker att den var bra. Ingen typisk film för mig men det kan ju vara kul att se nåt annat än wallander och Beck någon gång. Imorgon eller på söndag blir det nog att se flickan som lekte med elden. Hoppas att den också är sevärd.
Annars har det inte hänt så mycket idag. Blev inte så mycket till fredagsmys. Vi tar myset imorgon istället när det är melodifestivalen. Äntligen så börjar ju det om igen. Jag är ju värsta schlagerfantasten. Synd att det är för långt bort att fara och se live iår men förhoppningsvis tar dom sitt förnuft till fånga och kommer högre upp nästa år.

Nu ska jag gå och sova ska på stan och shoppa lite med tjejerna imorgon och så måste man ju vara utvilad



Inga kommentarer: