22 februari 2010

Nu bryter jag husarresten

Är så jävla less att vara i detta hus just nu så jag håller på att krevera. Så idag ska jag ut. Hittar inga blåsor längre så nu måste jag ju bara vara smittfri. Ska ta mig en sväng på ica och handla lite det behövs kan jag lova. Magnus har ju skött inhandlingen den senaste veckan och det har bara blivit att han köpt den maten vi behövt för den dagen. Nu måste det fyllas på i både skafferi och frys plus att alla hygienartiklar börjar sina. Tänk att ica skulle vara så lockande som det är just nu det trodde jag väl aldrig. Riktigt längtar dit. Har ju inte satt min näsa utanför dörren på en vecka. Var ju iväg förra måndagen på miroi och kom hem kring halv elva och sen den har jag varit inomhus. Inte så konstigt att man har ont i huvet hela tiden. Behöver lite frisk luft.


Inga kommentarer: