25 februari 2010

Nyfiken jag

Idag var jag ju bara tvungen att fara förbi på willys i piteå och kolla läget. Äntligen så har den ju kommit hit. Inte en dag försent. Jag gick in dit med mycket kritiska ögon men måste säga att det var över förväntan. Willys har ju alltid varit en lagerbutik men detta är en matvaruaffär. Men förhoppningsvis mycket billigare än en vanlig matvaruaffär. Fruktavdelningen var enorm och än så länge mycket fräsch. Bara hoppas att den får förbli så senare också och inte bara nu i öppningstider. Blev inte så mycket att handla idag för jag var ju inte ensam där. Fast det var väl inte dom andra kunderna som var mest i vägen utan all jäkla personal. Tror det stod någon och packade upp varor var femte meter. Kan ju förstå att det behövs när det är så mycket folk. Vet hur häktiskt det är dom första dagarna har själv varit med och startat upp coop extra i luleå. Och nog hade vi det vi gjorde dom första dagarna till värsta hysterin lagt sig. Jag tror jag väntar ett tag innan jag far dit och gör min storhandling på willys.


Inga kommentarer: