16 februari 2010

Nu är det konstaterat

Visst var det vattkoppor som kommit till huset vårat. Känner mig inte så himla kaxig just nu trots att det känns som om febern har börjat ge sig. Sebastian kom hem idag från skola pga att han hade ont i ryggen och jag var helt säker att det var nåt på g och så rätt jag hade nu har han nog mest prickar av oss allihopa. Han känner sig pigg i övrigt och det är ju skönt. Nu är det bara hoppas att dom små rackarna hinner torka innan helgen då vi planerat att fara bort. Vi har ju inte riktigt tiden på vår sida men än ger vi inte upp. Det är nog jag och sebban som ligger mest risigt till att inte hinna bli frisk.
Har idag trotsat febern och klådan gjort några semlor till oss ikväll. Kan ju inte låt en fettisdag gå förbi utan att jag får mig en semla.


Inga kommentarer: