16 februari 2010

Prickiga familjen

Tror ju inte att detta är sant. För två veckor sedan så hade felicia lite prickar på kroppen kanske 20-25 st. Var helt säker på att det var höstblåsor som går ganska så friskt just nu. Nu i veckan fick även marcus lite prickar och han har mindre än felicia. I samma veva så blev Matilda prickig men hon har över hela kroppen och betydligt mer än dom andra så då började jag misstänka vattkoppor eftersom hon har i hårbotten. Och gissa en sak efter att jag har legat i feber sedan i söndags så har jag bara väntat på att jag också ska få prickar och visst kom dom. Tror jag har dom överallt. Har ju inte haft vattkoppor förr så är rädd att det är det jag har nu. Inte kul. Har varken tid eller lust att vara sjuk just nu.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Uppföljning kommer senare.


Inga kommentarer: