11 februari 2010

Tiden är knapp

Ibland hade man ju önskat att dagarna hade mer än 24 timmar eller att veckorna hade mer än 7 dagar. Snart tar jag och gör en adressändring till bilen min för det känns som om man tillbringar den största tiden där. Just nu längtar jag bara efter en dag när vi inte har några måsten. Bara kunna vara hemma och mysa hela familjen och bara ta det lugnt. Nu i helgen skulle man egentligen behöva klona sig till 3 personer så man kan vara på alla ställen som man behövs på.
På lördag har Matilda sammandrag i öjebyn. Dit kommer Magnus att åka. Sebastian har sammandrag i boden. Jag kommer att fara med honom.
Felicia är bjuden på pyamasparty hon en kompis på lördag och dit behöver hon komma sig. Det blir mormor som kör henne. Hon kommer även ha hand om Marcus tills Magnus kommer sig från öjebyn.
Söndagen blir ungeför likadan. Då har Felicia match i sjulnäs samtidigt som Sebastian har träning i öjebyn och jag ska vara i norrfjärden och städa köket på skolan. Förhoppningsvis kan sebban åka med en kompis till träningen så då löser sig allt den dagen också.
Vad skulle man sysselsätta sig med hela dagarna om man inte hade haft barn. Förmodligen inget vettigt, så det är ju tur man har dom.

Inga kommentarer: