27 februari 2009

Svidande Hockeyförlust

Detta tar ju verkligen emot att säga men skellefteå vann ju igår. Det var ju i och för sig inte så illa som jag trott att det skulle vara. Magnus har inte pratat ett enda ord om hockeyn än. Han svävar mest på moln just nu för det gick superbra för han i dream team igår och han kommer förmodligen att vinna våran liga och få inkassera 1100:- men man vet ju aldrig kan ju komma massa gliringar idag. Felicia hade bara ett stort leende på läpparna igår när hon kom hem. Hon tyckte det var roligt att fått änligen fått vara på hockey och att hennes favvolag vann gör det väl inte värre.
Nu ska jag försöka glömma gårdagen och blicka vidare på slutspelet istället.

Denna dag kommer nog att innehålla lika mycke dammtorkning som igår gissar jag för det är en hel del kvar än. Men lite bättre har det ju blivit. Jag till och med tände massa ljus igår och det brukar jag ju bara göra när det är städat och fint här hemma. Som en liten belöning till mig för att jag varit duktig. Tyckte faktist att jag gjort mig förtjänt av det igår trots att jag inte är helt klar. Hoppas att jag får in soffan i allrummet snart så jag får upp min nya fina lampa ovanför bordet så är det nån stark som har lite att göra så är ni välkommen att komma och bära in den, väger multum.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får lägga in lite bilder på det nya golvet och dom nya möblerna. Man är ju lite nyfiken:)

//Mariana