22 februari 2009

Dåligt startfält

Vet inte riktigt vad jag ska säga om det här med Melodifestivalen. Gårdagens startfält var väl inte det bästa. Inte ens BWO föll mig speciellt mycket i smaken trots att man skulle kunna drunkna i Martin Rolinskis ögon. Molly sjön jättebra men låten var inte min stil.
För mig är det fortfarande Måns som är den stora favoriten till segern. Tror inte att det kommer att komma nån som kan peta ner honom från den tronen. Så det är bara hoppas att majoriteten av svenska folket tycker som jag så han får komma sig till moskva.

Idag bär det iväg till IKEA. Inköpslistan är lika lång som vädret är trist. Får ta det lungt dit. Är väldigt trött idag har väl inte blivit mer än max två timmars sömn. Var och hämtade min mor och far från en 60 årsfest inatt och kom inte hem förrän kring två och fem vaknade Felica av att hon spytt pga att hon proppat i sig för mycket lördagsgodis. Efter det blev det inge mer sova för mig. Får mig väl lite sömn i bilen upp till happis.

Inga kommentarer: