15 februari 2009

Hoppet är tillbaka

Det var första gången jag var på melodifestivalen men jag kan lova att det var inte den sista. Nästa gång dom kommer upp till norr så ska jag bara dit.
Det är ju en helt annan sak än att sitta framför tv:n
Mina favoriter gick ju till och med vidare så fiaskot från förra veckan är nu glömt för min del. Matilda är väl inte riktigt lika glad idag när inte hennes stora idol Amy Dimond gick till final men hon har ju två chanser till att göra det. Men matilda är glad över att få se hon i verkligheten.
Jag säger då bara en sak MÅNS han är bäst hoppas att han går och vinner hela skiten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag förstår att det var en upplevelse att se melodifestivalen live..det tyckte vi ochså när vi såg live i Luleå.
Jag höll ochså på Måns!!!/Helena A