07 februari 2009

Snälla, Snälla

Vad är det för fel på svenska folket egenterligen. Att se till att Caroline af Ugglas låt kom så långt som till andra chansen plus att den internationella juryn tog henne vidare. Vart är detta på väg. Tyckte ju i och för sig inte att det fanns nån jättebra låt ikväll. Men Nina Söderqvist eller Marie Serneholt kunde väl att fått gå längre istället. Börjat tappa hoppet för denna tävling. Bara hoppas att det blir bättre bidrag näsa helg när jag och Matilda ska se allt på plats. Och att svenska folket ska ta sitt förnuft till fånga och rösta lite vettigare. Mina röster verkar då inte hjälpa i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lyckost ni som får se det live inte för att jag följer det på tv men live är alltid super.

Anonym sa...

Du och jag verkar ha samma smak..jag trodde ochså att Nina S och Marie S skulle gå längre!!
Jag kan inte med Ugglas..äcklig att se på(men visst hade hon fixat tänderna?)
Jag är sååå avens på er som får åka till skellefteå nästa helg!!Ha det så bra där!/Helena A