03 februari 2009

Stygnen borttagna

Då har jag äntligen fått ta bort stygnen. Har längtat till denna dag så jag slipper ha bandage. Går ju varken diska eller duscha normalt. Men inte blev jag ju av med bandaget. Snyft.
Stygnen är bortplockade men hade inte riktigt läkt ihop så det blev att tejpa. Så nu ska jag ha detta bandage tills på lördag sen får de mig vara nog. Vill kunna göra nåt här hemma utan att jag ska vara rädd för att bli blöt. För det får jag absolut inte bli. Har väl varit det lite under tiden. Glömmer bort att jag har bandaget och det år nog därför det inte riktigt läkt heller. Så nu har jag lovat att hålla det absolut torrt. Disken får gubben sköta. Får sätta dubbla plastpåsar när jag ska duscha.

Idag fick Felicia och Matilda följa med till hortlax när Sebastian hade träning. Dom badade medans. Ganska tur att det är allmänbad precis när han tränar så då kan dom följa med nån gång när dom inte har träning själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan ! Jag kollar bara om det funkar

Anonym sa...

Det funkade !!! Kram från Åsa

Jenkizen sa...

Du fixade det ju Åsa inte illa. Det är inte så invecklat som du tror