26 februari 2009

Stora städardagen

Nu är allt ihopmonterat så nu återstår bara att få bort allt damm som hunnit samla sig under den senaste tiden. Och det är en hel del kan jag säga. Förhoppninsvis får jag bort det mesta idag. Mina axlar hänger inte med mig just nu. Dom har tagit en hel del stryk dom senaste dagarna som har bestått av snöskotting och montering av möbler. Får sota för det nu. Får försöka bita ihop för dammet måste bara bort innan jag blir tokig.

Idag är det en stor dag i hockeykriget här hemma. Luleå möter Skellefteå. Magnus och Felicia ska fara och se när skellefteå får stryk av Luleå och jag hoppas ju verkligen att det blir så. Annars får jag nog ta in på hotel några nätter, för att ha både en kaxig man och en retande dotter här hemma är nog mer än jag klarar av om det blir förlust för luleå. Så det blir att hålla alla fingrar och tår.

Åsa du är välkommen att komma och titta på mitt IKEA hus när du vill. Kollade en sväng igenom huset igår och insåg hur mycket ikeasaker jag har. Tex barnens rum inehåller enbart ikeamöbler och nu är vardagsrummet snart också täckt av endast ikeasaker. Men så är det när man giller deras stuk och billigt är det ju också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart jag kommer ska försöka ta Helena med mig, fast det dröjer nog några dagar (jobbar) men sen dyker vi opp. Härliga soliga Bersikahälsningar

Anonym sa...

Jajamen!Vi har bestämt att vi ska hälsa på dig nån dag...Och då vill vi se ALLT!!!Så städa på!!!/Helena

Anonym sa...

Ops!! Vilket hotell tar du in på?? ;P // Lilla syster

Anonym sa...

Eftersom jag inte ser hockey så undrar jag när det blir uppdatering så man vet hur det går? Du vet när man jobbar är det kunder som pratar om sånt så då är det bra att ha läst på din blogg. Jag börjar klockan 9 så jag hoppas du har hunnit rapporterat innan dess. Från din kusin som inte följer med nån sport.