10 februari 2009

På benen igen

Idag har jag lyckats vara uppe.
Halsen gör nästan inge ont längre, skönt. Febern ska väl snart också ge sig får jag hoppas.
Så nu väntar jag bara på att få tillbaka aptiten. Har inte fått i mig nå mat än. Dricker vatten men börjar må illa så fort jag bara tänker på mat. Hungern har då för länge sedan slutat. Ingen ide för magen att ropa efter mat får ändå ingen. Ska försöka få i mig lite yogurt idag i alla fall.
Känns skönt att man börjar vara tillbaka på banan igen. Marcus har idag varit hemma från dagis men tror det blir för honom att fara imorgo. Feberfri just nu och full rulle. Fast det har det varit hela tiden så jag tror det har varit tandfeber för han har varit lite lös i magen.

Har äntligen lyckats göra inbjudningarna klara. Så idag ska dom skickas. Bättre sent än aldrig.

Inga kommentarer: