05 februari 2009

Skitväder

Borde vara förbjudet att ge sig ut på vägarna när det är sånt här väder.
Försökte övertala Sebastian att stanna hemma från träningen idag men inte gick ju det. Hade jag inte sjutsat dit honom så hade han nog gått. Vägrar att missa en träning så länge han inte är sjuk. Volvon stod ivägen för Forden när vi skulle fara och magnus skulle bara snabbt flytta den men inte gick det så snabbt inte. Hann fastna flera gånger innan vi var klara. Tur att Forden är en stor bil kör inte fast med den i första taget. Fast nog var det ju lite nära på parkeringen i Hortlax men med lite sats så fixade de sig till slut.
Det är tur att man inte ska några långa sträckor nu dom närmaste dagarna. Hade ju hellst hållt mig inomhus men måste införskaffa lite saker till inbjudningskorten som ska tillverkas i helgen plus att Sebastian och Matilda ska sjutsas till bussen. Dom ska fara till sin Pappa i Älvsbyn imorgon.

Nu ska jag krypa ner i sängen där Magnus redan ligger och förhoppningsvis har han vämt upp den lite. Känner mig så frusen nu så jag behöver all värme jag kan få.

Inga kommentarer: