27 januari 2009

Klantiga Jag

Ska försöka skiva lite här trots att det inte alls går så bra. Har högra lillfingret i bandage. Går lite svårt att skriva boksväverna som lillfingret har hand om. Får köra pekfingervalsen ett tag nu. Vad som hänt??? jo jag var ju duktig och gjorde middag. Skulle ta fram lite glas och tappade ju så klart ett och jag ville ju rädda mitt dyra fina ikeaglas, kostar ju säkert 5-6 kronor. Precis när jag skulle fånga det så for det i diskbänken och gick i flera bitar och nog hann jag ju skära mig på en av bitarna. Ganska så djupt. Jag tog lite papper och fortsatte med maten men blodet bara forsade så Magnus tvingade mig att fara på vårdcentralen där konstaterade dom att det måste sys. 3 stygn blev det. Så nu är man lite handikappad en veckan framöver. Men så går det när man är klantig.

Inga kommentarer: