14 januari 2009

Aj oj oj

Har så fruktansvärt ont i halsen denna kväll. Kommer säkert att bli sjuk och det jag absolut inte tid med. Har ju hela helgen uppbokad.
Plus att morgondagen är fullproppad, det är ju lillgummans födelsedag. Hon har längtat så länge och nu är dagen snart kommen.
Känner jag mig inte bättre imorgonbitti blir det att vara nerbäddad medans barnen är på dagis så jag orkar med kvällen. Måste bara försöka baka negerbollarna som egentligen skulle ha bakats ikväll men orken fanns inte. Plus att tårtan måsta fixas men som tur var så går den superfort att göra.
Det jäkliga är att jag måste på ett föräldramöte imorgonkväll. Vill inte dit men känner att jag måste. Vi ska prata om arbetsfördelningen då sebbans innebandylag ska ha sammandrag och om jag inte är där så får man väl dom tråkiga uppgifterna som ingen annan vill ha.

Ska hoppa isäng nu och håller tummarna att detta bara är en tillfällig hals smärta.

Inga kommentarer: