22 mars 2010

Premiär

Inatt har Marcus sovit i sin stora säng för första gången. Tog in den i hans rum igår och han blev överlycklig. Han stod och slog sig över bröstet och sa "jag stooor" Vi var väl lite osäkra på hur det skulle gå för honom men det var aldrig några problem. Han somnade lika fort som vanligt igår kväll och har sovit hela natten. Han klev inte ens upp imorse utan han ropade på mamma och när han såg att jag var uppe då först tordes han ut ur sängen. Bara hoppas att det fortsätter så här smidigt. Idag har jag full rulle här hemma. Tre stycken sjuka barn har jag. Felicia är nog risigast av dom. Hon hostar jättemycket. Marcus är nog så pass frisk nu så han kan fara på dagis imorgon eller onsdag. Matilda har också lite hosta och ont i halsen och är hemma idag för att kurera sig inför matchen dom har på onsdag som hon absolut inte vill missa. Det är den sista för denna säsong.
Det kommer nog att bli en liten pysslar och städardag för oss idag eller för mig rättare sagt.
Lite synd är det ju att det är sol och man inte kommer sig ut men solen kommer väl någon mer dag hoppas jag.

Inga kommentarer: