09 mars 2010

Även solen har sina fläckar

Nu ikväll gjorde jag en sak som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag satt nämligen och hejade på Skellefteå Aik. Vem vill väl göra det. ja då inte jag i vanliga fall. Men idag så var dom ju bara tvungen att vinna så att modo inte skulle få sig några poäng. Allt för att luleås slutspelsdrömmar inte ska gå i kras. Nu såg det ju mörk ut långt in i tredje perioden då skellefteå låg under med 1-2 men tror ni inte att vi har sådan tur att dom fick in pucken när klockan precis ska slå över till 20.00 så nu är det helt upp till luleå om dom vill till slutspelet eller inte. Vinner dom de tre matcherna som är kvar så är det ju klart men det har väl inte gått allt för bra nu efter os uppehållet. Men det är bara hoppas på att det ska vända.

Har faktist gjort en till sak idag som jag helst inte vill göra. Bakat bullar. Hatar ju verkligen att baka bullar för dom blir jämt så himla fula och tråkiga när jag gör dom. Allt ser så himla bra ut tills gräddningen. Ser ut som värsta monstren när dom kommer ut från ugnen. Idag så måste jag ändå säga att jag gjort dom snyggaste bullarna hittils. Men dom blev ju inga skönheter för det. När man ser alla andras fina bullar . Tex mammas alla lika runda och fina och inte höga och toppiga som mina. Jaja får försöka göra det lite oftare så kan jag också göra snygga bullar snart. Dom var då goda i alla fall och det är väl inte fy skam.

Detta är inte mina bullar bilden är tjuvad på internet. Men nu när jag satt och googlade efter en bullbild så stötte jag på en massa bilder med hemska bullar så min är nog gaska så vackra i alla fall. Urs vilka bekymmer man har eller hur??

2 kommentarer:

catrin sa...

passerar kanske någon eftermiddag på vägg hem och provsmalar

Jenkizen sa...

Du är alltid välkommen förbi och då ska du få smaka mina underverk