21 mars 2010

Födelsedagsfirande

Idag har vi firat min man som blivit 41 år "gammal" eller "ung" beror på hur man ser det. Jämför man med mig själv så är han ju gammal. Men man blir ju inte äldre än vad man gör sig till. Själv känner jag mig som minst 80 just nu. Lite ont i halsen och snorig. Även Marcus är lite krasslig än och blir hemma från dagis minst en eller två dagar till till han blir mindre snorig och inte får en hostattack så fort han rör sig lite.
Har idag även fått upp dom sista ikea inköpen så nu ser vårat hus ännumera ut som ett ikeahus.
Har snart inte en möbel som inte kommer därifrån.

Vet inte om det är såhär magnus känner sig idag eller om han fortfarande känner sig ung och stark. Är nog olika från dag till dag. Om jag frågar honom efter denna långa jobbarvecka som han har framför sig så känner han sig nog precis som denna gubbe.

1 kommentar:

Anonym sa...

O..... oj herregud det missade vi, men nu börjar det klarna.Jim fick ett kryptiskt meddelande från Matilda som vi inte förstod då men nu gör vi det. Vi har varit på hockey hela helgen och totalt missat Magnus stora dag! Men du kan väl gratta honom från Lindqvistarna=)