01 februari 2011

Krassliga barn

Tror herr Bacillus har kommit på besök i detta hem. Matilda och Felicia var hängiga igårkväll med lite ont i huvudet och halsen. Nu på morgonen känner dom sig fortfarande lite hängiga och får lov att stanna hemma från skolan och kurera sig för att minimera risken att det ska bli värre. Killarna verkar ha klarat sig än så länge så dom ska iväg på skolan och dagis.
Ser ut att bli lika varmt idag som igår så då har man ingen ursäkt att inte gå ut och gå en sväng så det ska jag göra direkt efter att jag lämnat Marcus. Var ute en sväng igår också och det var så härligt.

Har beslutsångest när det gäller dataköpet. Har länge nu kollat på en mindre dator men just nu lutar det åt en som är 15.6 Kanske inte lika smidig att ta med sig som en mindre men sen efter jag har slutat plugga och inte kommer att ta med mig datorn så ofta så har jag nog mer användning av en större. Måste tänka lite långsiktigt.

Just nu är det denna data som gäller. En HP Pavilion men jag kan hinna ändra mig flera gånger innan jag slår till. Sån är jag

Inga kommentarer: