17 februari 2011

Idag är jag trött

Hade gärna sovit någon timme till idag. Känner mig väldigt trött och sliten. Tänk om det man har i kroppen antingen kunde bryta ut och sen försvinna eller så försvinner det bara. För att gå såhär går ju inte. Jag är inte sjuk men samtidigt inte helt frisk heller. Ont i munnen har jag också så att jag får svårt att prata. Har varit på vårdcentralen och dom säger att jag ska avvakta. Ja hur länge ska jag göra de då. Tur man inte har nåt som smittar i alla fall. Fast samtidigt hade man väl önskat att det skulle ha varit en halsfluss eller dyl så man kunde få penicillin och sen var det över.
Nu ska jag gå och göra mig färdig och fara och jobba. Har en kort dag idag också 7-13 sen blir det hem och plugga. Har lite kvar tills jag nåt veckan mål och jag hade helst sluppit att sitta och plugga i helgen. Först och främst vet jag ju inte om jag är ledig eller inte, plus att det kan ju vara skönt att slippa plugga helgerna. Då vill man ju ägna sig åt barnen.

Ha en bra dag allihopa. Också hoppas vi att kylan vill ge med sig snart.

Inga kommentarer: