14 februari 2011

Alla hjätans dag

Kram på er allihopa på alla hjärtans dag. Idag då det är så kallt får vi alla försöka värma oss med kärlek.

För mig blir det en en pluggardag. Ska försöka att få komma mig till vårdcentralen en sväng också. Känner mig så svullen i halsen och har jättesvårt att prata. Har inte nå ont men måste mig iväg och kolla i alla fall.

Känns skönt att vara ledig idag efter en hektisk jobbarhelg. Man är ju inte van att jobba så här mycket så visst känns det i kroppen men roligt är det. Så kul att slippa vara här hemma är gode så less på det. Få komma sig ut och få ett socialt liv. Få träffa någon annan än familjen. Är ju inge fel med att vara med familjen men nog är det skönt att få träffa annat folk också.

Nu ska jag bädda ner mig på soffan med omvårdnadsboken och läsa lite så jag inte sackar efter i pluggningen.

Ha en bra alla hjärtans dag allihopa.

Inga kommentarer: