28 februari 2011

Feberfri son

Nu verkar det som om febern har lämnat Marcus för denna gång. Blir att ha honom hemma idag för att försäkra mig om att han verkligen är frisk. Imorgon har vi en praktisk föreläsning med provtagning där vi har obligatorisk närvaro så det är ju tur att lilleman blivit frisk igen.
Idag ska jag försöka göra sista uppgiften i Omvårdnad klar sen ska jag bara vänta på att få alla mina uppgifter rättade. Vi har egentligen denna vecka och nästa på oss att göra omvårdnad men det känns skönt att ligga lite före om det blir mycket jobb. Då kan man med gott samvete tacka jag till det utan att skolan blir lidande.
Tror nästan att jag och Marcus ska försöka ta oss ut i solen idag. Han har ju varit tvungen att vara inne hela helgen trots det fina vädret. Han har inte varig glad över det.

Inga kommentarer: