15 februari 2011

Pluggat i 110

Idag var jag verkligen tvungen att ta mig i kragen när det gäller pluggningen. Har ju jobbat en hel del dom senaste två veckorna och har inte ägnat allt för mycket tid till att plugga. Men som tur är så låg jag före i tidschemat. Men nu gäller det att lägga på ett kol så att man inte sackar efter. Man vet ju aldrig hur mycket jobb det blir framöver och det är ju inte roligt att behöva tacka nej till ett jobberbjudande.
Känner att jag fått ganska så mycket gjort idag så jag känner mig inte så speciellt stressad. Nu blir det ju jobb imorgon men bara till halv ett så jag hinner plugga lite på eftermiddagen. Sen tror jag att jag blir hemma från vischan imorgon. Får se hur jag känner mig efter jobbet. Kanske alla mina krafter går åt där. Fattar inte varför jag känner mig så trött och hängig. Är ju inte förkyld. Men kanske är det nåt i kroppen som spökar och som inte brytit ut än. Hoppas att det inte kommer att göra det heller för jag orkar inte vara sjuk.

Jag har idag skapat en ny blogg. www.jenkizensreceptblogg.blogspot.com Den gamla bloggen kommer jag ju självlart att ha kvar och skriva om mitt liv. Den nya har jag gjort för att kunna samla alla möjliga olika recept på mat och bak. Tar gärna emot goda recept som jag kan lägga ut där så man kan få lite inspiration till sin matlagning som för det mesta är väldigt enformig. Man har ingen fantsi när man ska fundera ut vad man ska laga.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova lite. Blir ju att gå upp tidigt imorgon.

Inga kommentarer: