08 mars 2009

Oväntad omvändning

Trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag jublade igår när Carolin af ugglas gick vidare till finalen och det var absolut inte för att jag ville att hon skulle göra det för låten tycker jag fortfarande är usel. Men hellre då henne än Star Pilots. Har ju så svårt för den gruppen, Johan Becker har väl aldrig varit en favorit i mina ögon och när dom då också går och kopierar en annan låt så har dom inget här att göra. Då lyssnar jag hellre på Snälla Snälla en gång till i finalen.

Hockyn gick inte så bra igår men det är ju många matcher kvar och allt kan hända än. Tur var ju att skellefteå också förlorade då känna allt mycket bättre.

Idag får jag hem alla bortsflugna familjemedlemmar så då blir vi fulltaliga igen. Marcus har längtat jättemycket efter Matilda i vecka. Han har stått bakom hennes dörr och bankat och velat in flera gånger. Dagen blir lugn. Felicia ska på kalas annars ska vi nog inte göra så mycket.

Inga kommentarer: