03 mars 2009

Nu har allvaret börjat


Idag har jag börjat på KFG i luleå. Ska bli mycket kompentnt nu. Om man nu kan bli så mycket bättre än man redan är. Hehe skämt och sidor har väl inte riktigt fått grepp om vad detta kommer att innebära har bara hunnit vara där en dag. Men det är mycket kurser. Man ska få lära sig allt från att söka jobb och skriva cv och dyl. Förhoppningsvis ska jag få chansen att arbetsträna för det är det jag känner jag behöver mest just nu. Ta reda på vad jag klarar av och inte klarar av med tanke på mina axlar.
Felica är superlycklig över att jag börjat med detta för nu får hon gå varje dag på dagis och även få äta mellis där. Det har varit jobbigt för henne tidigare att fara hem precis när alla andra sätter sig och äter mellis men nu får hon också vara med i det gänget.
Här hemma händer det inte så mycket annat. Sebban och Matilda har Sportlov. Matilda valde att fara och vara med farmor i veckan men Sebban ville inte missa sina träningar så han blev kvar hemma. Myser hela dagarna nu när han är ensam hemma.

Inga kommentarer: