05 mars 2009

Idag så börjar det

Då var det dax för det som många har längtat på nu sen hockysäsongen började. SLUTSPELET och som väntat är ju Luleå med där. Frölunda ska dom ta omhand om ganska så lätt hoppas jag i alla fall. ska försöka att inte vara allt för kaxig för varje gång jag varit det så har det slutat i förlust. Bättre att ligga lite lågt nu i början istället då.

Idag har det varit kurs hela dagen. Lärt oss allt om att skriva CV och jag har kommit fram till att jag har nog aldrig haft ett riktigt cv utan snarare en meritförteckning och ett personligt brev. Men nu ska det bli andra bullar. Nu ska här fixas ett riktigt CV så får vi se om man får komma på nå mer anställingsintervjuer än man fått göra tidigare.

Nu måste jag gå en sväng till tvättstugan har lovat mig själv att hålla undan denna gång. Men det har jag i och för sig sagt varje gång den är helt tomt. Blir ju en hel del tvätt när vi är 6 st och till slut tryter orken att hålla undan men jag ska göra ännu ett tappert försök.

Inga kommentarer: