13 mars 2009

Då var det roliga över

Eller så kanske det bedrövliga är över. Luleå får ta nya tag nästa säsong. Bara hoppas att dom får behålla nå spelare men dom bästa far nog iväg. Nu är det bara att fälla en tår och sen gå vidare i livet. Skellefteå förlorade ju också igår men dom har ju tyvärr chansen än trots att den kanske inte är så stor som tur är.

Helena vet inte om du får komma och hälsa på nåt här och förpesta huset med ännu mer skellefteå baciller. Har nog av dom *ler*

Idag blir det att städa lite här hemma. Hade ju tänkt få det gjort igår men for till alter ett tag och skulle snabbt fixa alla papper och sånt till festen men det tog längre tid än jag trott. Blev sittandes där i tre timmar. Men nu är det då klart.
Måste även fixa skriva ett personligt brev idag som jag ska maila till min handledare på kfg. Ett sånt ska jag väl kunna knåpa ihop hoppas jag.

Inga kommentarer: