27 mars 2009

ajajajajaj

Det är inte bra för kroppen att storhandla har jag märkt. Igår när jag varit på kfg så tog jag en sväng förbi coop forum på storheden och handlade lite och det gick ju bara bra tills jag kom hem och skulle bära in allt. Slö som man är så tar man ju allt på första svängen så man slipper gå flera gånger. Precis när jag skulle ställa ner påsarna så smäller det till mellan skulderbladen och sen dess så kan jag knappt röra mig känns det som. Det är precis som om nån sticker en kniv i ryggen. Hade ju hoppats på att det skulle gå över inatt men det har bara blivit värre. Förhoppningsvis blir det bättre nu när man kommer upp och rör sig lite. Får ju alltid hoppas på att det kommer att kännas bättre för jag har Marcus hemma idag. Han hade feber igår och säkert lite idag också. Vi får ta en riktig mysardag. Hur det nu ska gå i detta stökiga hem. Får försöka i alla fall. Städa får vi göra sen.

Inga kommentarer: