10 mars 2009

Stillsam dag

Har inte hänt så mycket på tallhedsgatan idag. Har gjort det sista av jobbet som jag ska göra tills imorgon när jag ska på kfg i luleå. Har även hunnit med att vara en stund i tvättstugan så än håller jag undan där får se när orken tryter och bänken är full med kläder igen.
Nu ikväll tog jag och fyllde bilen med barn och drog iväg till hortlax. Sebastian hade träning och Matilda och Felicia plus två kompisar till Matilda har badat.
Så just nu känns min skalle bara helt tom. Måste nog gå och lägga mig så jag orkar med hela dagen på kfg imorgon. Barnen får en lång dag på dagis. Det blir Magnus som får lov att hämta dom eftersom jag inte slutar förrän fyra så då hinner han dit före mig.

Festplanerna flyter på bättre än väntat just nu och fy vad skönt det känns.

Natti natt blir det nu

Inga kommentarer: