18 juni 2010

Reduserat manskap

Det är så tyst och lugnt här ikväll. Bara jag, Felicia och Marcus hemma och bara jag som är vaken. Dom övriga är ute på vift på olika håll. Man borde ju passa på och njuta av tystnaden men den är nästan skrämmande tyst. Tror jag går och lägger mig så jag är utvilad imorgon då det förhoppningsvis blir altanbygge. Jag måste ju vara med och säga hur jag vill ha altan så dom inte gör fel. Allt är då fixat för att sätta igång den efterlängtade poolen och jag hoppas att det ska finnas en möjlighet att göra det i helgen men det beror ju helt på hur bygget flyter på och vilket väder det är. Men till midsommar ska den vara uppe.

Imorgon blir det att hålla tv avstängt hela dagen i ren protest. Är så jävla spyless på allt som har med kungabröllop att göra. Räcker väl att dom visar vigseln och inte flera veckor före plus att dom tar upp säkert alla kanaler hela dagen imorgon. Och vi kommer säkert att få stå ut med det några veckor efteråt också. Inte var det då sådan här uppståndelse när vi gifte oss inte. Då kom då inte en enda tv kanal inte ens PT. Mycket märkligt :)


Inga kommentarer: