02 juni 2010

Fullspäckad vecka

Denna vecka går i fotbollen tecken för ovanlighetens skull. Tror faktiskt att vi har fredagen fri från aktiviteter. Men annars är det fotboll varje dag. Var igår iväg med Matilda till Älvsbyn för deras tredje seriematch. Gick superbra. Dom lyckades vinna med 3-1 och det var bra gjort med tanke på att vårat lag bestog till 95 procent av -99:or medans älvbyn hade enbart 98:or. Matilda fick även göra sitt första mål för iår och hon var superstolt. Hon gjorde en kanonmatch.

Ikväll är det sebban som har match. Dom ska spela lilla vm kval mot Infjärden. Länets bästa 96 lag så det blir en tuff match.

Målningen går framåt. Nu är nästan allt målat minst ett varv och mycket är målat klart så innan midsommar ska vi nog vare helt klar hoppas jag. Ska försöka ut och måla lite idag om jag hinner. Men nu först ska jag och Maria in till stan och fixa det som behövs till poolen. Måste ju ha lite klor och rengöring och eftersom jag inte fattar mig ett dugg på sådant så tar jag med mig experten.

Ha en bra och solig dag allihopa.


Inga kommentarer: