04 juni 2010

En regning dag

Igår när det regnade och jag inte kunde måla så passade jag på att göra bort att baka till marcus kalas som är på måndag. Tänkt att lilla gubben redan ska fylla tre år. Han har bestämt att han ska ha en tårta med jordgubbar i och godis på men den gör jag ju inte förrän måndag, igår bakade jag cornflakes kakor, krämbullar och negerbollar. Så nu känner jag mig ganska så klar. Är en fullspäckad helg så jag hinner inte göra nåt då så det känns skönt att ha gjort bort allt utom tårtan. Lite städning behövs ju också men det går inte göra i förväg i detta hus för det hinner bli stökigt igen på nolltid.

Idag är jag lite pirrig i magen. Dax för mig att bli gaddad. Har väntat nu nästan två år på detta och nu är dagen här och pirret kommer. Förstår inte varför för det är ju inte första gången jag gör det. Kanske är det för att denna blir mer synlig än dom andra två som jag har som jag knappt ser själv eftersom den ena är på skuldran och den andra ovanför fotknölen men denna åker på insidan av underarmen. Fyra stjärnor som symboliserar min underbara barn. Dom är ju mina små stjärnor.

Inga kommentarer: