25 juni 2010

Premiärdopp

Idag kommer nog premiär doppet äntligen att blir det nog av efter alla missöden med denna pool. Kommer snart att kunna skriva en hel roman och mina gråa hår växer fortare än vanligt just nu. Just nu väntar vi bara på att Klor halten ska gå ner så dom kan hoppa i. Det är behagliga 16 grader just nu. Kallare än så har man ju badat i. Fast jag skippar nog doppet idag tror jag och väntar tills vi kopplat i solsellerna och badtempen ligger en bra bit över 20. Altanen är nästan färdig det enda som saknas är grinden och den åker nog dit till veckan. Jag har velat fram och tillbaka vart grinden skulle vara därför har jag inte fått det klart än men nu har jag bestämt mig och jo min pappa fick rätt det blev där han tyckte att den skulle vara och jag fick ge mig och erkänna att han hade rätt.

Nu blir det duschen för mig fick innan jag ska gå och förbereda maten iför kvällen när vi ska till Bertnäs.


Inga kommentarer: