26 augusti 2009

Tackar och bockar

Tusen tack för alla grattishälsningar jag fått idag på min 33 årsdag. Börjar ju känna mig lite gammal och gråhårig. Har ju lovat min syster veronica att sätta ut lite bilder på bloggen idag på smörgåstårtan vi har ätit eller var det kanske så att hon inte ville se den jaja sätter ut för säkerhets skull bara hoppas att hon inte dreglar över hela datorn sin så den går sönder. Jag lovar dig veronica att du ska få dig en tårta du också den dagen du masar dig hitåt.

Denna smörgåstårta har vi smäll i oss idag och måste erkänna att den var god och jag hoppas att alla andra tyckte det också

Blev att göra en till smörgåstårta nu ikväll som pappa har beställt till ett byggmöte han ska ha imorgon. Ser ju god ut den också bara synd att man inte kommer att få smaka den.

Blev en liten glutenfri variant också

Klart för leverans så nu kan jag gå och lägga mig. Känner mig lite sliten men det har väl med åldern att göra


Imorgon blir det en sväng på arbetsförmedlingen där jag ska få veta vad som händer nu när inte kfg finns längre. Tror även att jag ska försöka ringa vårdcentralen, har i och för sig en tid där på måndag men måste nog dit innan helgen är jag rädd. Har fått en knöl bakom ryggen. Har haft detta två gånger tidigare och varit tvungen att skära upp den så det blir nog det denna gång också. Får se om jag kan klara mig till måndag har bara lite svårt att sitta och ligga gör ganska så ont.


1 kommentar:

Veronica sa...

Ja det ser ju onekligen mycket gott ut!!! Men jag får la ta ingen det nästa gång det bjuds! Då får du baka en bara åt mig =)