17 augusti 2009

Ny vecka nya tag

Denna vecka måste jag försöka hitta huset igen. Märks att jag inte har kunnat städa så mycket den sista tiden. Det är inte så stökigt men jäkligt dammigt och skitigt. Måste ta tag i detta nu känner jag innan det går för långt och tvättstugan ska vi då inte ens prata om tror jag. Allt är tvättat men det måste ju vikas också och när ska det bli gjort??? typ never.

I veckan ska jag försöka ta mig in till stan en sväng. Ska förbi på left hand tattoo och beställa en tid där. Fick presentkort av magnus ifjol när jag fyllde år och nu är det snart dax att fylla år igen så jag måste nog fixa fjolårets present först. Dom har ju i och för sig haft bokningsstopp tom juli så det har inte gått boka tidigare men nu så ska det bli av. Velar lite fram och tillbaka vad jag ska göra, är så mycket jag vill ha så vi får väl se vad det blir i slutändan. Har två stycken tatueringar sedan tidigare så detta blir min tredje och gissningsvis inte den sista. Det är som ett gift när man väl har börjat. Har ju inte så stora så det märks ju knappt att jag har några.

Denna ros har jag på min vänstra skuldra

Hälge pryder min högra ankel

Inga kommentarer: